Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Bagażniki dachowe - Producent: THULE, Materiał: Aluminium
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Najnowsza belka WingBar Edge przeznaczona do nowej generacji stóp montażowych linii Thule Edge. Nowe belki stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych modeli WingBbar i wyróżniają się możliwością instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
Belka w wersji czarnej. Kolor ten uzyskano dzięki procesowi anodyzacji połączonemu z barwieniem. Dzięki temu belka jest czarna nie tylko na zewnątrz ale i wewnątrz, więc rysy, które powstaną podczas eksploatacji bagażnika nie będą skutkowały tym, że spod czarnej powierzchni prześwitywać będzie surowe aluminium jak w przypadku tańszych bagażników.
102875Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Rolka ułatwiająca ładowanie przedmiotów na bagażniki typu Heavy Duty Thule ProBar Evo od tyłu pojazdu.
Rozmiar: M
Rozmiar: M
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Rolka ułatwiająca ładowanie przedmiotów na bagażniki typu Heavy Duty Thule ProBar Evo od tyłu pojazdu.
Rozmiar: L
Rozmiar: L
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki w wersji Evo stanowią rozwinięcie dotychczas stosowanych belek WinBbar. To co przede wszystkim odróżnia nowy model od starszego to możliwość instalacji uchwytów, boksów i innych akcesoriów w rowku T bez konieczności usuwania i docinania uszczelki. Dodatkowo obniżono poziom generowanego podczas jazdy hałasu. Belka w wersji czarnej. Barwę tę uzyskano dzięki anodyzowaniu, dzięki czemu aluminium samo w sobie jest czarne, więc rysy powstające na belce podczas użytkowania nie odróżniają się kolorem od warstwy wierzchniej.
Bezpieczny bagażnik bazowy składający się podwyższanych stóp 751, najnowszych aluminiowych belek WingBar Evo oraz zestawu dopasowującego. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki udoskonaleniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Bezpieczny bagażnik bazowy składający się podwyższanych stóp 751, najnowszych aluminiowych belek WingBar Evo oraz zestawu dopasowującego. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki udoskonaleniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Bezpieczny bagażnik bazowy składający się podwyższanych stóp 751, najnowszych aluminiowych belek WingBar Evo oraz zestawu dopasowującego. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki udoskonaleniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Bezpieczny bagażnik bazowy składający się podwyższanych stóp 751, najnowszych aluminiowych belek WingBar Evo oraz zestawu dopasowującego. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki udoskonaleniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Wysokiej klasy aluminiowy bagażnik do tradycyjnych relingów dachowych. Wyposażony jest w uniwersalne belki o przekroju owalnym z rowkiem T.
Najnowszy Smartrack w wersji XT to bagażnik wyposażony fabrycznie w zamki zabezpieczające, jest także kompatybilny z Thule One Key System.
Najnowszy Smartrack w wersji XT to bagażnik wyposażony fabrycznie w zamki zabezpieczające, jest także kompatybilny z Thule One Key System.
Wysokiej klasy aluminiowy bagażnik do tradycyjnych relingów dachowych. Wyposażony jest w uniwersalne belki o przekroju owalnym z rowkiem T.
Najnowszy Smartrack w wersji XT to bagażnik wyposażony fabrycznie w zamki zabezpieczające, jest także kompatybilny z Thule One Key System.
Najnowszy Smartrack w wersji XT to bagażnik wyposażony fabrycznie w zamki zabezpieczające, jest także kompatybilny z Thule One Key System.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Kompletny bagażnik bazowy złożony z komponentów systemu Thule EVO. Dzięki zastosowaniu nowych stóp i nowej linii kitów montaż tego bagażnika na samochodach wyposażonych w fabryczne punkty montażu jest łatwiejszy niż kiedykolwiek. Dzięki zastosowaniu klucza dynamometrycznego, który kliknięciem upewnia Cię, że użyłeś właściwej siły do dokręcenia stóp do dachu zminimalizowane zostało ryzyko nieprawidłowej instalacji. Z bagażnikiem Evo zyskujesz więc także na bezpieczeństwie.
To nie wszystko. Usuwanie uszczelki przed instalacją akcesoriów w rowku T w przypadku belek Evo nie jest już konieczne, gdyż posiada ona wzdłużne nacięcie, które umożliwia wsunięcie adapterów. Dodatkowo w nowych belkach poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Belki EVO wraz ze stopami EVO Fixpoint 7107 o poprawionym kształcie doskonale komponują się z bryłami nowoczesnych pojazdów.
Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy, belki oraz zestaw dopasowujący. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
To nie wszystko. Usuwanie uszczelki przed instalacją akcesoriów w rowku T w przypadku belek Evo nie jest już konieczne, gdyż posiada ona wzdłużne nacięcie, które umożliwia wsunięcie adapterów. Dodatkowo w nowych belkach poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Belki EVO wraz ze stopami EVO Fixpoint 7107 o poprawionym kształcie doskonale komponują się z bryłami nowoczesnych pojazdów.
Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy, belki oraz zestaw dopasowujący. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej. Kompletny bagażnik przeznaczony do montażu na relingach tradycyjnych.
WYSTĘPUJE RÓWNIEŻ W WERSJI CZARNEJ.
WYSTĘPUJE RÓWNIEŻ W WERSJI CZARNEJ.
Kompletny bagażnik bazowy oparty w całości o nowe elementy systemu Evo. Bagażnik przeznaczony jest do montażu na samochodach wyposażonych w relingi tradycyjne. Nowa stopa 7104 w porównaniu do poprzedniego modelu 757 ma inaczej ukształtowane elementy chwytające reling dzięki jest kompatybilna z szerszym zakresem pojazdów. Dodatkową nowością w stosunku do starszych stóp 757 jest dołączony do zestawu klucz z ogranicznikiem siły mocowania, który kliknięciem sygnalizuje, gdy bagażnik jest optymalnie dokręcony. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy oraz belki. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Kompletny bagażnik bazowy oparty w całości o nowe elementy systemu Evo. Bagażnik przeznaczony jest do montażu na samochodach wyposażonych w relingi tradycyjne. Nowa stopa 7104 w porównaniu do poprzedniego modelu 757 ma inaczej ukształtowane elementy chwytające reling dzięki jest kompatybilna z szerszym zakresem pojazdów. Dodatkową nowością w stosunku do starszych stóp 757 jest dołączony do zestawu klucz z ogranicznikiem siły mocowania, który kliknięciem sygnalizuje, gdy bagażnik jest optymalnie dokręcony. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy oraz belki. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Kompletny bagażnik bazowy oparty w całości o nowe elementy systemu Evo. Bagażnik przeznaczony jest do montażu na samochodach wyposażonych w relingi tradycyjne. Nowa stopa 7104 w porównaniu do poprzedniego modelu 757 ma inaczej ukształtowane elementy chwytające reling dzięki jest kompatybilna z szerszym zakresem pojazdów. Dodatkową nowością w stosunku do starszych stóp 757 jest dołączony do zestawu klucz z ogranicznikiem siły mocowania, który kliknięciem sygnalizuje, gdy bagażnik jest optymalnie dokręcony. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy oraz belki. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Kompletny bagażnik bazowy oparty w całości o nowe elementy systemu Evo. Bagażnik przeznaczony jest do montażu na samochodach wyposażonych w relingi tradycyjne. Nowa stopa 7104 w porównaniu do poprzedniego modelu 757 ma inaczej ukształtowane elementy chwytające reling dzięki jest kompatybilna z szerszym zakresem pojazdów. Dodatkową nowością w stosunku do starszych stóp 757 jest dołączony do zestawu klucz z ogranicznikiem siły mocowania, który kliknięciem sygnalizuje, gdy bagażnik jest optymalnie dokręcony. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy oraz belki. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Kompletny bagażnik bazowy oparty w całości o nowe elementy systemu Evo. Bagażnik przeznaczony jest do montażu na samochodach wyposażonych w relingi tradycyjne. Nowa stopa 7104 w porównaniu do poprzedniego modelu 757 ma inaczej ukształtowane elementy chwytające reling dzięki jest kompatybilna z szerszym zakresem pojazdów. Dodatkową nowością w stosunku do starszych stóp 757 jest dołączony do zestawu klucz z ogranicznikiem siły mocowania, który kliknięciem sygnalizuje, gdy bagażnik jest optymalnie dokręcony. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy oraz belki. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.
Najbezpieczniejszy i najcichszy bagażnik dachowy. Teraz w wersji obniżonej. Kompletny bagażnik przeznaczony do montażu na relingach tradycyjnych.
WYSTĘPUJE RÓWNIEŻ W WERSJI SREBRNEJ.
WYSTĘPUJE RÓWNIEŻ W WERSJI SREBRNEJ.
Wyjątkowe i unikatowe rozwiązanie polegające na możliwości wysuwania w obie strony całych belek.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.
Belki bazowe dla profesjonalistów o szczególnej wytrzymałości. Pozwolą zabrać na dach pojazdu ładunek o różnej wielkości i gabarytach nawet do 100 kg.