Łańcuchy śniegowe Pewag Servomatik SUV RSM 82 V to innowacyjne produkty specjalnie stworzone z myślą o SUV-ach, gwarantujące szybki montaż i automatyczne napinanie, czyli nowe rozwiązanie dla tej kategorii pojazdów. Ich konstrukcja dedykowana SUV-om zapewnia łatwy montaż bez łączenia elementów oraz automatyczne napięcie, co zwiększa przyspiesza montaż i poprawia bezpieczeństwo w trudnych warunkach zimowych. Normy jakościowe ÖNORM i certyfikacja TÜV potwierdzają ich solidną konstrukcję, zapewniając nie tylko bezpieczeństwo jazdy, lecz także łatwość użytkowania. Łańcuchy te są zoptymalizowane pod kątem przyczepności i ochrony felg, stanowiąc niezawodne narzędzie podczas ekstremalnych warunków zimowych dla kierowców SUV-ów.
30 - Producent: Pewag
Szerokość
Pewag Servostar RSC 880 to łańcuchy śniegowe zaprojektowane z myślą o samochodach z szerokim ogumieniem, oferujące automatyczny system napinania. Montaż zewnętrzny i brak potrzeby wkładania rąk za koło czynią je łatwymi w obsłudze. Ich konstrukcja chroni felgi, eliminując bezpośredni kontakt, oraz zapewniając ochronę podczas jazdy zimowej. Opatentowana technologia Pewag gwarantuje wysoką jakość i zgodność z austriackimi normami bezpieczeństwa, a ich uniwersalny rozmiar i wytrzymała konstrukcja sprawiają, że są praktyczne i skuteczne na utwardzonych nawierzchniach.
Łańcuchy śniegowe Pewag Servostar SUV RSC 910 V zapewniają dodatkowe bezpieczeństwo dla SUV-ów w trudnych warunkach zimowych. Specjalnie zaprojektowane do pojazdów z ograniczoną przestrzenią w nadkolach, te łatwe w montażu łańcuchy śniegowe oferują innowacyjny system automatycznego napinania, zapewniając lepszą przyczepność i bezpieczeństwo na zaśnieżonych i oblodzonych drogach. Konstrukcja metalowa zapewniająca mocne osadzenie wokół opon poprawia stabilność i przyczepność do podłoża, podnosząc pewność i bezpieczeństwo podczas jazdy w warunkach zimowych. Opatentowana technologia, uniwersalność rozmiarów oraz ochrona felg to kluczowe cechy opon Pewag Servostar SUV, dostarczające bezpieczeństwo, wygodę i niezawodność w trudnych warunkach drogowych