Exide Classic jest akumulatorem startowym o dobrych parametrach rozruchowych. To sprawdzony, produkowany od wielu lat akumulator z dobrą tradycją. Zmiany, które zaszły na przestrzeni ostatnich lat pomogły udoskonalić Exide Classic pod względem technicznym w sposób odpowiadający dzisiejszym, wysokim wymaganiom. Exide Classic to akumulator dedykowany pojazdom o standardowym wyposażeniu i użytkowaniu w normalnych warunkach.
Akumulatory
Exide Classic jest akumulatorem startowym o dobrych parametrach rozruchowych. To sprawdzony, produkowany od wielu lat akumulator z dobrą tradycją. Zmiany, które zaszły na przestrzeni ostatnich lat pomogły udoskonalić Exide Classic pod względem technicznym w sposób odpowiadający dzisiejszym, wysokim wymaganiom. Exide Classic to akumulator dedykowany pojazdom o standardowym wyposażeniu i użytkowaniu w normalnych warunkach.
Akumulatory Exide Equipment Gel to najwyższej klasy akumulatory do zasilania urządzeń. Dzięki zastosowaniu elektrolitu w formie żelu mają niesamowite właściwości - jak odporność na dużą liczbę rozładowań oraz możliwość montażu w kabinie, nawet w pozycji leżącej. Ważną cechą jest także długi okres samorozładowania, przez co przechowywanie akumulatora nie będzie kłopotliwe.
Akumulatory Exide Equipment Gel to najwyższej klasy akumulatory do zasilania urządzeń. Dzięki zastosowaniu elektrolitu w formie żelu mają niesamowite właściwości - jak odporność na dużą liczbę rozładowań oraz możliwość montażu w kabinie, nawet w pozycji leżącej. Ważną cechą jest także długi okres samorozładowania, przez co przechowywanie akumulatora nie będzie kłopotliwe.
Akumulatory Exide Equipment Gel to najwyższej klasy akumulatory do zasilania urządzeń. Dzięki zastosowaniu elektrolitu w formie żelu mają niesamowite właściwości - jak odporność na dużą liczbę rozładowań oraz możliwość montażu w kabinie, nawet w pozycji leżącej. Ważną cechą jest także długi okres samorozładowania, przez co przechowywanie akumulatora nie będzie kłopotliwe.
CTEK COMFORT INDICATOR CIG-PLUG - Wtyczka do gniazda zapalniczki wraz ze specjalną szybko złączką i wskaźnikiem diodowym ułatwiającą podłączenie do ładowania. Długość kabla 0.2 m, max. prąd ładowania 7A. Oznaczenie wg. producenta CTEK 56-870.
CTEK COMFORT CONNECT CIG-PLUG - Wtyczka do gniazda zapalniczki wraz ze specjalną szybko złączką ułatwiającą podłaczenie do ładowania. Długość kabla 0.4 m, max. prąd ładowania 7A. Oznaczenie wg. producenta CTEK 56-263.
Ładowarka impulsowa CTEK PRO25S zalecana jest do akumulatorów kwasowo-ołowiowych, w tym elektrolitowych, bezobsługowych, żelowych, wapniowo-wapniowych i AGM o pojemności od 40Ah do 500Ah oraz akumualtorów litowych o pojemności od 30Ah do 450Ah. Ładuje napięciem 12V a jej maksymalny prąd ładowania wynosi 25A.
CTEK COMFORT INDICATOR PANEL - Panel stanu naładowania akumulatora, wraz ze specjalną szybko złączką ułatwiającą ładowanie. Długość kabla 3,3 m, max. prąd ładowania 10A, zakończony oczkiem M8, wskaźnik diodowy. Oznaczenie wg. producenta CTEK 56-531.
CTEK COMFORT INDICATOR PANEL - Panel stanu naładowania akumulatora, wraz ze specjalną szybko złączką ułatwiającą ładowanie. Długość kabla 1,5m, max. prąd ładowania 10A, zakończony oczkiem M8, wskaźnik diodowy. Oznaczenie wg. producenta CTEK Connect .
Ładowarka impulsowa CTEK MXS 7.0 zalecana jest do wszystkich rodzajów akumulatorów kwasowo-ołowiowych, w tym elektrolitowych, bezobsługowych, żelowych, wapniowo-wapniowych oraz AGM o pojemności 14Ah do 150Ah. Ładuje napięciem 12V a jej maksymalny prąd ładowania wynosi 7A.
Ładowarka MXS 5.0 TEST & CHARGE to połączenie zaawansowanej technologicznie ładowarki wyposażona w sterowanie mikroprocesorowe z testerem akumulatora i alternatora, stanowiąc najwyższe osiągnięcie w dziedzinie testowania, ładowania i obsługi technicznej akumulatorów.
Automatyczna ładowarka impulsowa CTEK MXS 5.0 może być wykorzystywana do ładowania wszystkich rodzajów akumulatorów kwasowo-ołowiowych: ektrolitowych, bezobsługowych, żelowych, wapniowo-wapniowych oraz AGM. CTEK MXS 5.0 ładuje akumulatory 12V o pojemności od 1.2 do 110 Ah. Maksymalny prąd ładowania podczas cyklu to 5A.
Ładowarka mikroprocesorowa Ctek MXS 3.8 to ładowarka wykorzystująca najnowszą technologię, która wcześniej była stosowana wyłącznie w profesjonalnych produktach CTEK. Ładowarka zapewnia wszechstronne rozwiązanie do ładowania akumulatorów, także w przypadku zastosowań o wysokich wymogach. MXS 3.8 oferuje takie funkcje, jak diagnoza akumulatora sygnalizująca czy akumulator może otrzymać i utrzymać ładunek, regenerację umożliwiającą odnowę całkowicie rozładowanych akumulatorów z rozwarstwionym elektrolitem, unikalne ładowanie podtrzymujące, tryb optymalnego ładowania w niskich temperaturach oraz ładowanie wymagających akumulatorów AGM (np. Optima). Na wyświetlaczu wyświetlane są dla użytkownika wszystkie instrukcje dotyczące procedury ładowania.
Ładowarka impulsowa CTEK MXS 10 zalecana jest do wszystkich rodzajów akumulatorów kwasowo-ołowiowych, w tym elektrolitowych, bezobsługowych, żelowych, wapniowo-wapniowych oraz AGM o pojemności 20Ah do 200Ah. Ładuje napięciem 12V a jej maksymalny prąd ładowania wynosi 10A.
Ładowarka CTEK CT5 Time To Go model o dwóch sporych zaletach. Po pierwsze jest najtańszą ładowarką CTEK ładującą akumulatory do 160 Ah, po drugie informuje ona użytkownika ile czasu pozostało to naładowania akumulatora. Ładowarka jest objęta 5-letnią gwarancją.
Ładowarka CTEK CT5 Start-Stop to urządzenie zoptymalizowane pod kątem ładowania akumulatorów AGM i EFB stosowanych w samochodach z systemem Start-Stop. Akumulatory z elektrolitem uwięzionym w matach szklanych oraz z elektrolitem w postaci ciekłej zachowują swoją żywotność dłużej, jeśli są ładowane w sposób odpowiedni, i mikroprocesorowy model CT5 Start-Stop zapewnia im taką troskę. Ładowarka CT5 obsługuje akumulatory o pojemności od 14 do 130 Ah. Maksymalny prąd ładowania 3.8A max. przy 14,55 V. Ładowarka jest objęta 5-letnią gwarancją.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Akumulatory kwasowo-ołowiowe marki Continental to przede wszystkim nowoczesna technologia, moc, wydajność, wysoka jakość i niezawodność. Produkowane są one w technologii bezobsługowej najnowszej generacji. Akumulatory Continental przeznaczone są do samochodów osobowych z silnikami benzynowymi jak i tych zasilanych olejem napędowym o wysokim zapotrzebowaniu na prąd.
Koncern Exide, właściciel marki Centra jako pierwszy na świecie opracował akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez Exide również w akumulatorach marki Centra technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności.
Koncern Exide, właściciel marki Centra jako pierwszy na świecie opracował akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez Exide również w akumulatorach marki Centra technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności.
Koncern Exide, właściciel marki Centra jako pierwszy na świecie opracował akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez Exide również w akumulatorach marki Centra technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności.
Koncern Exide, właściciel marki Centra jako pierwszy na świecie opracował akumulator AGM do aut z systemem Start-Stop w 2004 roku. Od tego czasu stosowana przez Exide również w akumulatorach marki Centra technologia szybko się rozwijała, a każda nowa gama produktów wiązała się ze wzrostem ich wydajności.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Akumulator obecny na rynku od wielu lat. Cenne doświadczenia zdobyte przy jego produkcji wykorzystane zostały przy tworzeniu kolejnych serii akumulatorów. Produkowany zgodnie z międzynarodowymi normami, w oparciu o najlepsze i bezpieczne technologie łączy tradycją z nowoczesnością. Centra STANDARD to akumulator dedykowany autom z podstawowym wyposażeniem.
Zaprojektowany by zapewnić najwyższy prąd rozruchu dla najbardziej popularnych pojazdów użytkowych. Akumulator jest całkowicie bezobsługowy, zapewnia idealną równowagę pomiędzy doskonałymi parametrami prądu a solidną konstrukcją ogniw. Charakteryzuje się wzmocnioną konstrukcją ogniw wykorzystującą stop wapniowo-wapniowy i systemem centralnego odgazowywania. Uniwersalny i solidny akumulator do stosowania w dowolnym typie regularnie eksploatowanych samochodów, pojazdów rolniczych lub budowlanych.
Zaprojektowany by zapewnić najwyższy prąd rozruchu dla najbardziej popularnych pojazdów użytkowych. Akumulator jest całkowicie bezobsługowy, zapewnia idealną równowagę pomiędzy doskonałymi parametrami prądu a solidną konstrukcją ogniw. Charakteryzuje się wzmocnioną konstrukcją ogniw wykorzystującą stop wapniowo-wapniowy i systemem centralnego odgazowywania. Uniwersalny i solidny akumulator do stosowania w dowolnym typie regularnie eksploatowanych samochodów, pojazdów rolniczych lub budowlanych.
Akumulator odpowiedni do pojazdów o standardowej pojemności silnika i o podstawowym wyposażeniu elektrycznym.
Akumulator odpowiedni do pojazdów o standardowej pojemności silnika i o podstawowym wyposażeniu elektrycznym.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
UWAGA! Ważna informacja dla klientów zainteresowanych odbiorem osobistym w Krakowie, na ul. Gersona 28.
W związku z art. 54 ust. 1 ustawy o bateriach i akumulatorach (treść ustawy) przy zakupie nowego akumulatora mają Państwo obowiązek przekazania nam zużytej baterii. W przypadku braku starego akumulatora należy uiścić ustawową kaucję w wysokości 30zł. Zwrot kaucji jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu, po doręczeniu do sklepu zużytej baterii.
Powyższa regulacja nie dotyczy sprzedaży wysyłkowej. W takim wypadku klient nie musi odsyłać nam zużytej baterii, powinien natomiast dostarczyć ją do najbliższego punktu sprzedaży akumulatorów lub ich utylizacji (np. na "złom").i.
UWAGA! Ważna informacja dla klientów zainteresowanych odbiorem osobistym w Krakowie, na ul. Gersona 28.
W związku z art. 54 ust. 1 ustawy o bateriach i akumulatorach (treść ustawy) przy zakupie nowego akumulatora mają Państwo obowiązek przekazania nam zużytej baterii. W przypadku braku starego akumulatora należy uiścić ustawową kaucję w wysokości 30zł. Zwrot kaucji jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu, po doręczeniu do sklepu zużytej baterii.
Powyższa regulacja nie dotyczy sprzedaży wysyłkowej. W takim wypadku klient nie musi odsyłać nam zużytej baterii, powinien natomiast dostarczyć ją do najbliższego punktu sprzedaży akumulatorów lub ich utylizacji (np. na "złom").i.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.