Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami, oraz o wydłużonych odstępach między wymianami oleju.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Valvoline, Pojemność: 5 litrów, Lepkość: 5W-30
Parametry
Producent
Pojemność
Lepkość
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-04Fiat 9.55535-G1Fiat 9.55535-S1Ford WSS-M2C913-AFord WSS-M2C913-BFord WSS-M2C913-CFord WSS-M2C913-DFord WSS-M2C934-BGM dexos2GM-LL-A-025GM-LL-B-025HondaMB 229.3MB 229.51MB 229.52MazdaMitsubishiPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710ToyotaVW 502 00VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 507 00
Cena
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, lekkich samochodach ciężarowych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Formuła specjalnie opracowana pod kątem nowoczesnych silników o wysokich przebiegach.
Wysokiej jakości, całkowicie syntetyczny olej silnikowy, odpowiedni do stosowania w silnikach z filtrem cząstek stałych (DPF), układami katalizatorów benzynowych (GCC) lub układami katalizatorów trójdrożnych (TWC), gdzie zalecane są specyfikacje ACEA C2 lub C3. Np. Toyota, Hyundai, Kia, Nissan, itd.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium przeznaczony specjalnie do użytku jako olej zgodny z katalizatorami nowoczesnych lekkich samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtry cząstek stałych (DPF) oraz benzynowymi z katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Specjalnie opracowany do samochodów osobowych i furgonów wyposażonych w układy oczyszczania spalin, takie jak EGR, TWC czy DPF. Przeznaczony w szczególności do pojazdów Renault z silnikami Euro V i wydłużonymi interwałami serwisowymi.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.