W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy do najnowszych silników benzynowych wymagających oleju klasy lepkości 5W30. Szczególnie zalecany do nowych silników benzynowych takich producentów jak HONDA, SUBARU oraz TOYOTA.
Samochodowe oleje silnikowe - Producent: Motul
Parametry
Producent
Zastosowanie
Klasyfikacje producentów
BMW Longlife-01BMW Longlife-04BMW Longlife-12Chrysler MS-12991Chrysler MS-6395Fiat 9.55535-GS1 / DS1Fiat 9.55535-H2Fiat 9.55535-M2Fiat 9.55535-N2Fiat 9.55535-S1Fiat 9.55535-S2Fiat 9.55535-S3Fiat 9.55535-Z2Ford WSS-M2C913-DFord WSS-M2C917-AFord WSS-M2C929-AFord WSS-M2C934-BFord WSS-M2C937-AFord WSS-M2C946-AFord WSS-M2C947-AFord WSS-M2C948-BFord WSS-M2C950-AGM dexos1GM dexos2GM-LL-B-025HondaJASO DL-1Jaguar Land Rover STJLR.03.5003Jaguar Land Rover STJLR.03.5004Jaguar Land Rover STJLR.03.5005Jaguar Land Rover STJLR.51.5122MB 226.5MB 229.1MB 229.3MB 229.5MB 229.51MB 229.52MazdaPeugeot Citroen (PSA) B71 2290Peugeot Citroen (PSA) B71 2296Peugeot Citroën (PSA) B71 2300Peugeot Citroën (PSA) B71 2312Porsche A40Porsche C30RN 0700RN 0700 / RN 0710RN 0720SubaruToyotaVW 501 01VW 502 00VW 503 00VW 504 00VW 505 00VW 505 01VW 506 00VW 506 01VW 507 00VW 508 00VW 509 00Volvo VCC 95200377Volvo VCC RBS0-2AE
Cena
W 100% syntetyczny paliwooszczędny olej silnikowy do najnowszych silników benzynowych wymagających oleju klasy lepkości 5W30. Szczególnie zalecany do nowych silników benzynowych takich producentów jak HONDA, SUBARU oraz TOYOTA.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami producentów. Dzięki niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego nadaje się do zastosowania w silnikach spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS.
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Możliwość stosowania w silnikach z katalizatorami trójfunkcyjnymi lub filtrami cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy nowej generacji o najniższej zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego. Obniżona lepkość wysokotemperaturowa HTHS pozwala na zmniejszenie zużycia paliwa. Możliwość stosowania w silnikach z katalizatorami trójfunkcyjnymi lub filtrami cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych dla nowoczesnych silników Euro V.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie:tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: NISMO NISSAN, Japan GT, Coloni Motorsport, Formuła 3. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: SUBARU WRT, WRC, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API
Nowa seria Motul 300V zawiera najnowsze osiągnięcia w ekskluzywnej technologii ESTER Core®, aby wydobyć maksymalną moc silnika przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności i ochrony przed zużyciem.
Ta nowa formuła wyścigowa obejmuje teraz kompatybilność ze wszystkimi paliwami, w tym bioetanolem (E85), filtrami cząstek stałych i nową technologią silników LPSI (Low Speed Pre Ignition).
Technologia ESTER Core® oferuje zoptymalizowaną polaryzację dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego, aby zwiększyć ochronę silnika w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Ta nowa formuła wyścigowa obejmuje teraz kompatybilność ze wszystkimi paliwami, w tym bioetanolem (E85), filtrami cząstek stałych i nową technologią silników LPSI (Low Speed Pre Ignition).
Technologia ESTER Core® oferuje zoptymalizowaną polaryzację dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego, aby zwiększyć ochronę silnika w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych wyścigów. Referencje: SUBARU STI, Japan GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.