Pomimo dołożenia wszelkich starań związanych z prawidłowym przygotowaniem paczki do wysyłki, mogą zdarzyć się sytuacje, w których paczka dotrze uszkodzona.
Wszystkie przesyłki, które wysyłamy są ubezpieczone, więc w przypadku zaistnienia takiego zdarzenia nie należy się denerwować, gdyż po dostosowaniu się do poniższej instrukcji otrzymają Państwo nowy towar lub zwrot środków.
Prosimy Państwa o szczególną uwagę podczas odbierania towaru, tj. o jego dokładne jego sprawdzenie pod względem wyglądu i kompletności, ponieważ aby móc skorzystać z ubezpieczenia, w razie stwierdzenia nieprawidłowości podczas odbierania towaru, należy bezwzględnie sporządzić protokół szkody, według wzoru, który posiada kurier. Protokół należy sporządzić w trakcie odbioru paczki, kurier ma obowiązek tę procedurę z Państwem wykonać, niezależnie od tego, jak bardzo mu się w danej chwili spieszy, na tym polega jego praca. Uczulamy! Niesporządzenie protokołu lub sporządzenie go w sposób nieprawidłowy może utrudnić proces reklamacyjny, a w skrajnych przypadkach doprowadzić do sytuacji w której skorzystanie z ubezpieczenia nie będzie możliwe.
Prosimy o szczególne zwrócenie uwagi na to, co kurier wpisuje do formularza, sporządzenie protokołu sprzecznego ze stanem faktycznym skutkuje olbrzymimi problemami podczas realizacji reklamacji. Należy zwrócić szczególną uwagę na to czy kurier wyraźnie zaznaczy, że paczka była uszkodzona w momencie odbioru, poprawną datę zdarzenia oraz na opis sposobu zabezpieczeń przesyłki. Zdarza się, że w tych punktach protokołu kurierzy wpisują nieprawidłowe informację, aby "oczyścić się z zarzutów".
Po sporządzeniu protokołu należy skontaktować się z obsługą sklepu.