Belki systemu Quiet C o przekroju skrzydła. Taki kształt minimalizuje opór powietrza a tym samym zmniejsza generowany hałas i zużycie paliwa.
Bagażniki dachowe - Producent: Inter Pack
Cena
Belki systemu Quiet C o przekroju skrzydła. Taki kształt minimalizuje opór powietrza a tym samym zmniejsza generowany hałas i zużycie paliwa.
Belki systemu Quiet C o przekroju skrzydła. Taki kształt minimalizuje opór powietrza a tym samym zmniejsza generowany hałas i zużycie paliwa.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Najnowsze belki systemu Quiet XT - poprawione pod względem aerodynamiki.
Inter Pack Virgo to linia bagażników z aerodynamicznymi belkami o przekroju skrzydła. Taki kształt zapewnia obniżony poziom hałasu a także oferuje interesujący wygląd całości.
Stopy Inter Pack Quiet XT RR wykorzystuje się jako bazę do montażu belek na relingach tradycyjnych (otwartych, z prześwitem pomiędzy karoserią a relingiem). Belki (do kupienia oddzielnie) ze stopami umieszczone na relingu nie wystają poza jego obrys tworząc atrakcyjnie prezentującą się całość.
Stopy Inter Pack Quiet XT RR-2 wykorzystywane są jako baza do montażu belek na reling tradycyjny (reling otwarty z prześwitem pomiędzy dachem a relingami) Zestaw zawiera 4 stopy, belki do zakupienia osobno.
Stopy Inter Pack Quiet XT RR-3 wykorzystywane są jako baza do montażu belek na reling tradycyjny (reling otwarty z prześwitem pomiędzy dachem a relingami) Zestaw zawiera 4 stopy, belki do zakupienia osobno.
Inter Pack Virgo to linia bagażników z aerodynamicznymi belkami o przekroju skrzydła. Taki kształt zapewnia obniżony poziom hałasu a także oferuje interesujący wygląd całości.
Inter Pack Virgo to linia bagażników z aerodynamicznymi belkami o przekroju skrzydła. Taki kształt zapewnia obniżony poziom hałasu a także oferuje interesujący wygląd całości.
Inter Pack Virgo to linia bagażników z aerodynamicznymi belkami o przekroju skrzydła. Taki kształt zapewnia obniżony poziom hałasu a także oferuje interesujący wygląd całości.
Stopy Inter Pack Quiet XT IR wykorzystuje się jako bazę do montażu belek na relingach zintegrowanych i wybranych relingach z prześwitem stosowanych w samochodach grupy Volkswagen. Belki (do kupienia oddzielnie) ze stopami umieszczone na relingu nie wystają poza jego obrys tworząc atrakcyjnie prezentującą się całość.
Stopy Inter Pack Quiet XT IR-2 wykorzystuje się jako bazę do montażu belek na relingach zintegrowanych. Belki do kupienia oddzielnie. Cały zestaw po zamontowaniu na dachu nie wystaje po za obrys pojazdu.
Inter Pack Virgo to linia bagażników z aerodynamicznymi belkami o przekroju skrzydła. Taki kształt zapewnia obniżony poziom hałasu a także oferuje interesujący wygląd całości.
Inter Pack Virgo to linia bagażników z aerodynamicznymi belkami o przekroju skrzydła. Taki kształt zapewnia obniżony poziom hałasu a także oferuje interesujący wygląd całości.
Inter Pack Virgo FP to bagażnik bazowy z belkami o przekroju skrzydła. Kształt belek obniża poziom hałasu i bardzo dobrze prezentuje się na nowoczesnych samochodach (sprawdź kompatybilność w konfiguratorze).
Inter Pack Virgo FP to bagażnik bazowy z belkami o przekroju skrzydła. Kształt belek obniża poziom hałasu i bardzo dobrze prezentuje się na nowoczesnych samochodach (sprawdź kompatybilność w konfiguratorze).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).
Bagażniki linii Quiet XT to rozwinięcie dotychczas występujących modeli Quiet C. Nowy model bagażnika Quiet XT został wyposażony w ulepszone stopy, które dzięki poruszającym się głowicom optymalnie układają się na relingu, co sprawia, że montaż jest niezwykle prosty. Ponadto poprawiono aerodynamikę poprzez zastosowanie nieco innej belki wypełnionej uszczelką o zmodyfikowanym kształcie. Dodatkowo delikatnie podwyższono bagażnik, tak aby belki znajdowały się w nieco większej odległości od dachu. Dzięki temu bagażnik pasuje do większej gamy samochodów, łatwiej montuje się na nim boksy i uchwyt, a także zwiększone jest prawdopodobieństwo, że w przypadku posiadania szyberdachu będzie można go otworzyć (należy to jednak sprawdzić po pierwszym montażu bagażnika).