Wieszak rowerowy składany.
Dostępność: Wysyłamy w ciągu 7-10 dni
Adapter pozwala na zamontowanie uchwytów Vento, Rosa, Rosa Plus, Modena w rowku "T", który posiadają belki aluminiowe (m.in. marek Thule, Mont Blanc, Atera, Whispbar). Cena dotyczy kompletu pozwalającego na zamontowanie jednego uchwytu rowerowego.
Wieszak na rower jest bardzo funkcjonalnym systemem do wieszania rowerów na ścianie. Jest idealnym rozwiązaniem dla osób które mają mało miejsca w mieszkaniu lub w garażu. Może być łatwo zamontowany na ścianie przez przykręcenie dwoma wkrętami M6 (wkręty należy dokupić oddzielnie).
Adapter do montażu bagażników rowerowych Thule TopRide/Thule FastRide na belkach stalowych lub okrągłych aluminiowych belkach bazowych.
Wieszak służy do wygodnego przechowywania platformy rowerowej na ścianie. Jest dedykowany do platform Whispbar WBT21/WBT31 i Yakima JustClick 2/3 ale pasuje także do bagażników innych firm.
Uniwersalny pchacz, prowadnik do rowerków dziecięcych. Pomaga w nauce jazdy na rowerze.
Ochrania obręcze kół rowerów górskich i stabilizuje mocowanie kół rowerów szosowych.
Umożliwia transportowanie kół z osią thru axel 12–20 mm w uchwycie na koło Thule 547.
Solidny, podstawowy bagażnik rowerowy. Do montażu na bagażnikach bazowych z belkami stalowymi. Dobra propozycja dla osób okazjonalnie korzystających z tej formy transportu roweru.
Pokrowiec do platformy Whispbar Cykell / Yakima JustClick montowanej na haku holowniczym. Pasuje do wersji na 2 oraz na 3 rowery. Wykonany z wysokiej jakości materiału. Idealny do przechowywania naszego sprzętu, chroni przed uszkodzeniami.
Rampa 50484 to produkt, który ułatwia montaż rowerów na bagażnikach z serii Aguri Active Bike 2/3 oraz Aguri Active E-Bike 2. Pozwala wprowadzać jednoślady bezpośrednio na platformę bez konieczności użycia siły do podniesienia sprzętu. Produkt wykonany jest z trwałego aluminium, które bez problemu wytrzymuje obciążenie rowerów elektrycznych.
Torba dedykowana do modelu Genio Pro Advanced. Posiada uszy do przenoszenia. Zapinana na zamek.
Paski mocujące koła typu fatbike pozwalają na łatwe dostosowanie platformy rowerowej Uebler do transportu Twojego roweru. Wystarczy wymienić fabrycznie zamocowane paski zębate na odpowiednie do grubych opon fatbike'a.
Paski mają długość 46 cm i są w komplecie czterech sztuk.
Paski mają długość 46 cm i są w komplecie czterech sztuk.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Rampa ułatwia załadunek bagażnika. Można po niej bez większego wysiłku wprowadzić rower na platformę. Szczególnie polecana dla użytkowników rowerów elektrycznych. Pasuje do modeli P22, P32, X21, X31.
W ofercie naszego sklepu pojawiły się uchwyty do ram rowerów o dużych, nietypowych przekrojach - w tym także do ram karbonowych - o max wymiarach do 120x80mm. Uchwyt przeznaczony jest do montażu pierwszego roweru w platformach Ueblera o symbolach: i21/i31, x21/x31, P22/P32.
W ofercie naszego sklepu pojawiły się uchwyty do ram rowerów o dużych, nietypowych przekrojach - w tym także do ram karbonowych - o max wymiarach do 120x80mm. Uchwyt przeznaczony jest do montażu drugiego roweru w platformach Ueblera o symbolach: Uebler uchwyt do drugiego roweru - i21, x21, P22.
Pokrowiec do przechowywania platformy wykonany z wytrzymałego materiału. Posiada uszy ułatwiające przenoszenie. Pasuje do modelu i41 S.
W ofercie naszego sklepu pojawiły się uchwyty do ram rowerów o dużych, nietypowych przekrojach - w tym także do ram karbonowych - o max wymiarach do 120x80mm. Uchwyt przeznaczony jest do połączenia drugiego i trzeciego roweru w platformach Ueblera o symbolach: i31, x31, P32.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Rampa ułatwia załadunek bagażnika. Wersja składana - łatwiejsza w przechowywaniu. Można po niej bez większego wysiłku wprowadzić rower na platformę. Szczególnie polecana dla użytkowników rowerów elektrycznych. Pasuje do modeli P22, P32, X21, X31. W zestawie z pokrowcem.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Rampa ułatwia załadunek bagażnika. Można po niej bez większego wysiłku wprowadzić rower na platformę. Wersja składana - łatwiejsza w przechowywaniu. Wyposażona dodatkowo w trzeci element, który mocuje się pomiędzy podpory na koła aby przeprowadzić po nim rower, tak aby na żadnym etapie załadunku nie trzeba było go dźwigać. Szczególnie polecana dla użytkowników rowerów elektrycznych. Pasuje do modeli i21 i i31. W zestawie z pokrowcem.
Haki holownicze Westfalia to profesjonalne rozwiązanie dla biznesu, zapewniające nadzwyczajną trwałość i niezawodność. Haki holownicze mocowane na płytce flanszowej stosuje się przede wszystkim w samochodach dostawczych i ciężarowych, w których haki używane są najintensywniej. Takie rozwiązanie pozwala łatwo, szybko i stosunkowo tanio wymienić kulę haka na inną spośród kilkunastu dostępnych modeli w razie potrzeby. W zestawie znajduje się belka haka i kula.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Dla tych z Państwa, którzy nie chcą rezygnować z przyczepy lub bagażnika rowerowego przy swoim samochodzie, a szukają rozwiązania korzystniejszego cenowo, hak holowniczy odkręcany na śruby będzie optymalnym wyborem.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Dla tych z Państwa, którzy nie chcą rezygnować z przyczepy lub bagażnika rowerowego przy swoim samochodzie, a szukają rozwiązania korzystniejszego cenowo, hak holowniczy odkręcany na śruby będzie optymalnym wyborem.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Rozwiązanie to dostępne jest dla prawie wszystkich powszechnie użytkowanych modeli pojazdów. Montaż kuli jest nieskomplikowany i możliwy do przeprowadzenia bez specjalistycznego sprzętu. Pojazd zostaje przygotowany do holowania przyczepy w ciągu krótkiej chwili.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Haki holownicze Westfalia to profesjonalne rozwiązanie dla biznesu, zapewniające nadzwyczajną trwałość i niezawodność. Haki holownicze mocowane na płytce flanszowej stosuje się przede wszystkim w samochodach dostawczych i ciężarowych, w których haki używane są najintensywniej. Takie rozwiązanie pozwala łatwo, szybko i stosunkowo tanio wymienić kulę haka na inną spośród kilkunastu dostępnych modeli w razie potrzeby. W zestawie znajduje się belka haka i kula.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
WAŻNA INFORMACJA: haki holownicze sprzedawane są bez wiązek elektrycznych. Kompatybilne rozwiązania wskazuje nasza wyszukiwarka. W razie pytań zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Wspomagają one standardowe zawieszenie za pomocą dodatkowej sprężyny zawsze wtedy, gdy jest to konieczne. Bardzo ważną informacją jest, że sprężyny działają tylko wtedy kiedy trzeba, w sposób progresywny. Nie powodują dyskomfortu podczas normalnej jazdy. Są one dodatkowymi sprężynami, które stosuje się razem ze sprężynami fabrycznymi. Zaczynają działać dopiero wtedy, kiedy rośnie obciążenie auta i fabryczne sprężyny zmniejszają swoją "wysokość".
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Wspomagają one standardowe zawieszenie za pomocą dodatkowej sprężyny zawsze wtedy, gdy jest to konieczne. Bardzo ważną informacją jest, że sprężyny działają tylko wtedy kiedy trzeba, w sposób progresywny. Nie powodują dyskomfortu podczas normalnej jazdy. Są one dodatkowymi sprężynami, które stosuje się razem ze sprężynami fabrycznymi. Zaczynają działać dopiero wtedy, kiedy rośnie obciążenie auta i fabryczne sprężyny zmniejszają swoją "wysokość".
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Wspomagają one standardowe zawieszenie za pomocą dodatkowej sprężyny zawsze wtedy, gdy jest to konieczne. Bardzo ważną informacją jest, że sprężyny działają tylko wtedy kiedy trzeba, w sposób progresywny. Nie powodują dyskomfortu podczas normalnej jazdy. Są one dodatkowymi sprężynami, które stosuje się razem ze sprężynami fabrycznymi. Zaczynają działać dopiero wtedy, kiedy rośnie obciążenie auta i fabryczne sprężyny zmniejszają swoją "wysokość".
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Wspomagają one standardowe zawieszenie za pomocą dodatkowej sprężyny zawsze wtedy, gdy jest to konieczne. Bardzo ważną informacją jest, że sprężyny działają tylko wtedy kiedy trzeba, w sposób progresywny. Nie powodują dyskomfortu podczas normalnej jazdy. Są one dodatkowymi sprężynami, które stosuje się razem ze sprężynami fabrycznymi. Zaczynają działać dopiero wtedy, kiedy rośnie obciążenie auta i fabryczne sprężyny zmniejszają swoją "wysokość".
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Wreszcie coś przeciwko osiadaniu tyłu samochodu – proste i skuteczne rozwiązanie. Westfalia-Automotive stworzyła serię inteligentnych systemów wzmocnienia zawieszenia. Wspomagają one standardowe zawieszenie za pomocą dodatkowej sprężyny zawsze wtedy, gdy jest to konieczne. Bardzo ważną informacją jest, że sprężyny działają tylko wtedy kiedy trzeba, w sposób progresywny. Nie powodują dyskomfortu podczas normalnej jazdy. Są one dodatkowymi sprężynami, które stosuje się razem ze sprężynami fabrycznymi. Zaczynają działać dopiero wtedy, kiedy rośnie obciążenie auta i fabryczne sprężyny zmniejszają swoją "wysokość".
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
W skład oferowanego zestawu wchodzą dwie sprężyny na tylną oś pojazdu.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
WERSJA 7-MIO PINOWA - proszę pamiętać, że tego typu wersja nie ma możliwości obsługi światła wstecznego oraz przeciwmgielnego. Według najnowszych regulacji prawnych obowiązujących w naszym kraju brak takiego oświetlenia dopuszczalny jest wyłącznie w przypadku ciągnięcia przyczep o DMC do 750 kg. Cięższe przyczepy oraz bagażniki rowerowe powinny posiadać światło wsteczne i przeciwmgielne, które zapewnia jedynie instalacja 13 PIN.
Zarówno przyczepa, jak i bagażnik rowerowy, muszą mieć własne oświetlenie, ponieważ zasłaniają światła samochodu. W tym celu należy podpiąć wtyczkę przyczepy lub bagażnika pod gniazdo elektryczne w samochodzie, na które przez zamontowaną w nim wiązkę elektryczną przenoszone są impulsy świateł. Wiązkę elektryczną należy zamówić osobno do każdego haka.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.
WERSJA 13-STO PINOWA - w pełni zgodna z najnowszymi regulacjami prawnymi - umożliwia użytkowanie światła wstecznego w przyczepie/bagażniku rowerowym, posiada możliwość przekazania stałego zasilania do przyczepy oraz podłączenia przewodu ładowania.