Akumulatory serii JENOX Gold to bezobsługowe akumulatory o niskim poziomie samowyładowania i dodatkowej mocy rozruchowej, zalecane są do większości nowoczesnych pojazdów. Wszystkie produkty serii Gold objęte są 2-letnim okresem gwarancyjnym.
Banner POWER BULL P6069 12V 60 Ah / 510 A
Numer katalogowy: | Banner P6069 |
Identyfikator produktu: | 0053343 |
EAN: | 9005753053427 |
Kod producenta: | 013560690101 |
Akumulatory Banner linii POWER BULL to najpopularniejsza linia akumulatorów tego renomowanego producenta. Dzięki korzystnej cenie oraz dobrym parametrom prądowym i dużej żywotności stanowią rozsądny wybór, oferując świetną relację ceny do jakości. Linia akumulatorów Banner Power Bull obejmuje modele o pojemnościach od 40 do 95 Ah.
DOBÓR AKUMULATORA
Aby dobrać odpowiedni akumulator dla potrzeb Państwa pojazdu sugerujemy zapoznanie się z katalogiem Banner: kliknij tutaj.
AKUMULATORY BANNER - NAJWYŻSZA JAKOŚĆ W TWOIM SAMOCHODZIE
Dlaczego warto rozważyć zakup akumulatora samochodowego marki Banner? Przede wszystkim ze względu na technologie w nim zastosowane, które przekładają się na bezawaryjną pracę oraz bezproblemowy rozruch silnika.
ZALETY AKUMULATORÓW BANNER
POWER BULL – INNOWACYJNOŚĆ DLA ZASPOKOJENIA NAJWYŻSZYCH OCZEKIWAŃ
Oryginalna jakość części zamiennych! Akumulator Power Bull to najwyższej klasy akumulator rozruchowy marki Banner dla nowoczesnych samochodów.
Wysoką jakość akumulatorów Banner potwierdza fakt, że są one instalowane na pierwszy montaż przez wielu renomowanych producentów aut: Aston Martin, Audi, BMW, Mitsubishi, Mercedes, Porsche, Seat, Suzuki, VW, Volvo.
DANE TECHNICZNE
Typ pojazdu: osobowe
Napięcie (V): 12
Pojemność (Ah): 60 Ah
Prąd rozruchowy EN: 510 A
Mocowanie: B00
Polaryzacja: L+
Bieguny: 1
Rozmiar: 233 x 173 x 225 (dłg. / szer. / wys.) mm
DOBÓR AKUMULATORA
Aby dobrać odpowiedni akumulator dla potrzeb Państwa pojazdu sugerujemy zapoznanie się z katalogiem Banner: kliknij tutaj.
AKUMULATORY BANNER - NAJWYŻSZA JAKOŚĆ W TWOIM SAMOCHODZIE
Dlaczego warto rozważyć zakup akumulatora samochodowego marki Banner? Przede wszystkim ze względu na technologie w nim zastosowane, które przekładają się na bezawaryjną pracę oraz bezproblemowy rozruch silnika.
ZALETY AKUMULATORÓW BANNER
- wysoka odporność na obciążenie cykliczne; klasyfikacja E2 według EN 50342-1
- podwójne wieko – podwójna ochrona przed wylaniem się elektrolitu: 100% zabezpieczenia przed wylaniem się elektrolitu do nachylenia maksymalnie pod kątem 55°
- absolutnie bezobsługowy – technologia na bazie czystego wapnia
- zoptymalizowane wartości rozruchu na zimno, maksymalna energia rozruchu
- odpowiedni do większości europejskich i azjatyckich modeli samochodów dzięki ofercie 30 typów akumulatorów od 40 Ah do 95 Ah
- odporny na wibracje dzięki połączeniu z dnem skrzynki i mocnym połączeniom ogniw; klasyfikacja V2 według EN 50342-1
- lepsze zabezpieczenie przed zapłonem wstecznym i wyładowaniami elektrostatycznymi ESD
POWER BULL – INNOWACYJNOŚĆ DLA ZASPOKOJENIA NAJWYŻSZYCH OCZEKIWAŃ
Oryginalna jakość części zamiennych! Akumulator Power Bull to najwyższej klasy akumulator rozruchowy marki Banner dla nowoczesnych samochodów.
Wysoką jakość akumulatorów Banner potwierdza fakt, że są one instalowane na pierwszy montaż przez wielu renomowanych producentów aut: Aston Martin, Audi, BMW, Mitsubishi, Mercedes, Porsche, Seat, Suzuki, VW, Volvo.
DANE TECHNICZNE
Typ pojazdu: osobowe
Napięcie (V): 12
Pojemność (Ah): 60 Ah
Prąd rozruchowy EN: 510 A
Mocowanie: B00
Polaryzacja: L+
Bieguny: 1
Rozmiar: 233 x 173 x 225 (dłg. / szer. / wys.) mm
Produkty podobne
VARTA to gwarancja mocy – dla każdego samochodu i każdego zastosowania. Bezkompromisowość w standardach jakości i nieprzerwany ciąg udoskonaleń uczyniły z nas wiodącego producenta akumulatorów.
Exide Classic jest akumulatorem startowym o dobrych parametrach rozruchowych. To sprawdzony, produkowany od wielu lat akumulator z dobrą tradycją. Zmiany, które zaszły na przestrzeni ostatnich lat pomogły udoskonalić Exide Classic pod względem technicznym w sposób odpowiadający dzisiejszym, wysokim wymaganiom. Exide Classic to akumulator dedykowany pojazdom o standardowym wyposażeniu i użytkowaniu w normalnych warunkach.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
Exide Classic jest akumulatorem startowym o dobrych parametrach rozruchowych. To sprawdzony, produkowany od wielu lat akumulator z dobrą tradycją. Zmiany, które zaszły na przestrzeni ostatnich lat pomogły udoskonalić Exide Classic pod względem technicznym w sposób odpowiadający dzisiejszym, wysokim wymaganiom. Exide Classic to akumulator dedykowany pojazdom o standardowym wyposażeniu i użytkowaniu w normalnych warunkach.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.
VARTA to gwarancja mocy – dla każdego samochodu i każdego zastosowania. Bezkompromisowość w standardach jakości i nieprzerwany ciąg udoskonaleń uczyniły z nas wiodącego producenta akumulatorów.
Akumulatory serii JENOX Gold to bezobsługowe akumulatory o niskim poziomie samowyładowania i dodatkowej mocy rozruchowej, zalecane są do większości nowoczesnych pojazdów. Wszystkie produkty serii Gold objęte są 2-letnim okresem gwarancyjnym.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
UWAGA! Ważna informacja dla klientów zainteresowanych odbiorem osobistym w Krakowie, na ul. Gersona 28.
W związku z art. 54 ust. 1 ustawy o bateriach i akumulatorach (treść ustawy) przy zakupie nowego akumulatora mają Państwo obowiązek przekazania nam zużytej baterii. W przypadku braku starego akumulatora należy uiścić ustawową kaucję w wysokości 30zł. Zwrot kaucji jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu, po doręczeniu do sklepu zużytej baterii.
Powyższa regulacja nie dotyczy sprzedaży wysyłkowej. W takim wypadku klient nie musi odsyłać nam zużytej baterii, powinien natomiast dostarczyć ją do najbliższego punktu sprzedaży akumulatorów lub ich utylizacji (np. na "złom").i.
UWAGA! Ważna informacja dla klientów zainteresowanych odbiorem osobistym w Krakowie, na ul. Gersona 28.
W związku z art. 54 ust. 1 ustawy o bateriach i akumulatorach (treść ustawy) przy zakupie nowego akumulatora mają Państwo obowiązek przekazania nam zużytej baterii. W przypadku braku starego akumulatora należy uiścić ustawową kaucję w wysokości 30zł. Zwrot kaucji jest możliwy w ciągu 30 dni od daty zakupu, po doręczeniu do sklepu zużytej baterii.
Powyższa regulacja nie dotyczy sprzedaży wysyłkowej. W takim wypadku klient nie musi odsyłać nam zużytej baterii, powinien natomiast dostarczyć ją do najbliższego punktu sprzedaży akumulatorów lub ich utylizacji (np. na "złom").i.
Centra Plus to gama akumulatorów przeznaczona do większości obecnego parku samochodowego w Polsce, posiadającego standardowe wyposażenie. Obejmuje 32 typy akumulatorów (w tym do marek samochodów z Azji), z których każdy jest w pełni bezobsługowy, wyposażony w centralne odgazowanie i wkładkę antyiskrową oraz magiczne oczko wskazujące poziom naładowania akumulatora.
W tym przypadku wysoka jakość ma szczególnie przystępną cenę. Dzięki temu niewielkim nakładem kosztów można nawet mniejszy lub starszy rocznikowo pojazd wyposażyć w pewne i niezawodne źródło energii. Zwłaszcza, gdy nie jest on wyposażony w zbyt dużą liczbę dodatkowych odbiorników energii.
Każda nowa generacja pojazdów dysponuje coraz większą liczbą elektrycznych funkcji komfortu i bezpieczeństwa. Akumulator Bosch S4 jest niezawodnym źródłem zasilania sieci pokładowej, gdyż jest dostosowany do zapotrzebowania pojazdu na energię, które pojawi się dopiero w przyszłości.