Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Castrol Magnatec Diesel 10W40 5L
Dostępne warianty:
Numer katalogowy: | Castrol Magnatec Diesel 10W40 5L |
Identyfikator produktu: | 0005331 |
Średnia ocena: | (7) (zobacz opinie) |
W skład zestawu za 171,50 PLN
wchodzi:
129,00 PLN
36,50 PLN
Półsyntetyczny olej najwyższej jakości zapewniający optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Przeznaczony jest dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40. Olej używa Inteligentnych Molekuł z dedykowaną do silników Diesla tehcnologią, która chroni silnik od momentu przekręcenia kluczyka i utrzymuje wysoką sprawność silnika.
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
Castrol Magnatec Diesel 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów wysokoprężnych z formułą „Inteligentnych Molekuł”.
Jest produktem idealnym dla Klientów szukających najwyższej, półsyntetycznej jakości oleju, zapewniającego optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Castrol Magnatec Diesel 10W-40 jest przeznaczony dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40.
Dobór oleju
Aby wybrać odpowiedni olej do Państwa samochodu sugerujemy skorzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie producenta.
O produkcie
Castrol Magnatec Diesel 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów wysokoprężnych z formułą „Inteligentnych Molekuł”.
Jest produktem idealnym dla Klientów szukających najwyższej, półsyntetycznej jakości oleju, zapewniającego optymalną ochronę silników wysokoprężnych. Castrol Magnatec Diesel 10W-40 jest przeznaczony dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B4 lub API CF o lepkości SAE 10W-40.
Dopuszczenia i specyfikacje:
- API SL/CF
- ACEA A3/B3, A3/B4
- MB Approval 229.1
- MB Approval 226.5
- VW 501 01/505 00
- Spełnia Fiat 9.55535-D2
Cechy:
- To półsyntetyczny olej z formułą „Inteligentnymi Molekuł”
- Dostosowany do tradycyjnych silników wysokoprężnych także wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery
- Dla jednostek wymagających stosowania olejów pół-syntetycznych
- Doskonała płynność i dobre smarowanie oleju w warunkach zimowych
- Mieszalny ze wszystkimi olejami spełniającymi specyfikację API SH, SJ, SL, SM
Korzyści:
- Efektywna ochrona silników wysokoprężnych w krytycznej fazie rozruchu
- Wydajność i elastyczność silnika
- Aktywna i ciągła ochrona we wszystkich warunkach i stylach jazdy
Klienci, którzy kupili: Castrol Magnatec Diesel 10W40 5L, kupili również:
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
ZDJĘCIE PRODUKTU JEST POGLĄDOWE, PRZY DOBORZE FILTRA NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ WSKAZANIAMI KATALOGU PRODUCENTA (LINK PONIŻEJ)
ZDJĘCIE PRODUKTU JEST POGLĄDOWE, PRZY DOBORZE FILTRA NALEŻY KIEROWAĆ SIĘ WSKAZANIAMI KATALOGU PRODUCENTA (LINK PONIŻEJ)
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy z wkładem węglowym renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Idealny olej dla szukających najwyższej jakości oleju półsyntetycznego, zapewniającego optymalną ochronę silników. Przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery. Olej używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony silnika już od momentu rozruchu i rozgrzewania silnika. Doskonały wszędzie tam, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B4 lub API SL/CF o lepkości 10W-40.
Filtr powietrza renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr kabinowy renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy posługiwać się wyszukiwarką na stronie producenta.)
Filtr oleju renomowanej firmy Filtron.
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
(zdjęcie produktu jest poglądowe)
Produkty podobne
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W 100% syntetyczny olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników BMW, Mercedes-Benz oraz grupy Volkswagena (VW, Audi, Skoda, Seat) wuposażonych w silniki Diesla oraz benzynowe spełniające wymagania EURO 4 i EURO 5, a także EURO 6. Spełnia wymagania przedłużonych przebiegów międzywymianowych. Kompatybilny z filtrami cząstek stałych (DPF). Podwyższona lepkość wysokotemperaturowa HTHS. Zmniejszona zawartość siarki, fosforu i popiołów siarczanowych.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
Nowa seria Motul 300V zawiera najnowsze osiągnięcia w ekskluzywnej technologii ESTER Core®, aby wydobyć maksymalną moc silnika przy jednoczesnym zachowaniu niezawodności i ochrony przed zużyciem.
Ta nowa formuła wyścigowa obejmuje teraz kompatybilność ze wszystkimi paliwami, w tym bioetanolem (E85), filtrami cząstek stałych i nową technologią silników LPSI (Low Speed Pre Ignition).
Technologia ESTER Core® oferuje zoptymalizowaną polaryzację dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego, aby zwiększyć ochronę silnika w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Ta nowa formuła wyścigowa obejmuje teraz kompatybilność ze wszystkimi paliwami, w tym bioetanolem (E85), filtrami cząstek stałych i nową technologią silników LPSI (Low Speed Pre Ignition).
Technologia ESTER Core® oferuje zoptymalizowaną polaryzację dla maksymalnej przyczepności filmu olejowego, aby zwiększyć ochronę silnika w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Wysokiej jakości syntetyczny olej odpowiedni do szerokiego zakresu silników. Nadaje się w szczególności do silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem, stosowanych w samochodach osobowych i lekkich samochodach ciężarowych. Zalecany do silników wysokoprężnych firmy Volkswagen z pompowtryskiwaczami.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
Castrol EDGE 5W-40 zapewnia najlepsze osiągi dla nowoczesnych konstrukcji silników, które wymagają wysokiego poziomu ochrony przeciwzużyciowej. Odpowiedni do silników wyposażonych w filtry czastek stałych (DPF) i eksploatowanych w wydłużonym okresie pomiędzy wymianami oleju.
Wysokiej jakości syntetyczny olej przeznaczony do silników na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, stosowanych w samochodach osobowych, furgonach dostawczych, mikrobusach i samochodach z częścią mieszkalną. Odpowiedni do nowoczesnych silników z turbosprężarkami i katalizatorami.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczne oleje do silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V, wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS oraz zmniejszonej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki - zalecenia zgodnie z ACEA C3. Również do pojazdów, dla których zalecana jest klasa jakości ACEA A3/B3 lub A3/B4.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.