StrefaKierowcy.pl -
ul. Gersona 28, 30-818 Kraków, woj. małopolskie,
tel: (12) 346 346 2, info@strefakierowcy.pl
Rejestracja
Koszyk
0 szt., 0,00 PLN
Wyposażamy twój pojazd i Ciebie w podróży
od 2008 roku
Tysiące produktów, najlepsze marki, rewelacyjne ceny

Mann W814/80

Mann
 
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)

Dobór filtra


Filtry oleju mają różne konstrukcje i zależnie od typu silnika mogą znacznie różnić się zarówno pod względem budowy jak i zasady działania.

Aby dobrać odpowiedni filtr do danego samochodu zalecamy zapoznanie się z konfiguratorem na stronie producenta.

Po sprawdzeniu jakie filtry są kompatybilne z Państwa samochodem można je łatwo odnaleźć na naszej stronie wpisując do wyszukiwarki w lewym górnym rogu strony symbol filtru bez spacji, np:
  • HU718/1k
  • W68
  • C31196
  • WK829/4

etc.

O produkcie


Olej silnikowy smaruje wszystkie ruchome i funkcjonalne części silnika. W rezultacie spalania, zanieczyszczenia oraz pozostałości po procesie spalania, takie jak sadza, trafiają do oleju silnikowego. Zanieczyszczają one olej i powodują wzrost jego lepkości. To zaś oznacza, że dystrybucja oleju wewnątrz silnika nie jest już tak wydajna, co prowadzi do spadku ochrony antykorozyjnej. Innym zauważalnym wynikiem jest spadek wydajności silnika (mocy) i wzrost zużycia paliwa. W najgorszym przypadku, silnik może ulec uszkodzeniu.

Zwiększając wydajność (moc) silnika, a jednocześnie redukując zużycie paliwa, musimy mieć świadomość wysokich wymagań konstrukcyjnych nałożonych na silnik. Tylko czysty olej może zapewnić idealne warunki do stałej i wysokiej wydajności silnika. I właśnie tutaj jest miejsce dla zademonstrowania najwyższej wydajności MANN-FILTER.

Filtry oleju MANN najwydajniej oczyszczają oleje z cząsteczek stałych, takich jak kurz, ścier metalowy, osady węglowe, cząsteczki sadzy, itp. Są stosowane dla oleju silnikowego, hydraulicznego i w automatycznych skrzyniach biegów.

Produkty podobne

Knecht OX150D OEKO
Filtr oleju renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów, model filtra do danego pojazdu co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Mann W914/4
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Mann W719/30
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Knecht OC204
Filtr oleju renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów model filtra do danego pojazdu, co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Knecht OC278
Filtr oleju renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów model filtra do danego pojazdu, co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Mann MH68
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)

Klienci, którzy kupili: Mann W814/80, kupili również:

Knecht LX1689
Silnikowy filtr powietrza renomowanej, mającej kilkudziesięcioletnie doświadczenie, firmy Knecht. Filtry tej marki wykorzystywane są często przez wielu producentów samochodów przy tzw. "pierwszym montażu" w fabryce.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy wyborze filtra należy kierować się wyszukiwarką, która wskaże odpowiedni pod kątem konstrukcji i wymiarów, model filtra do danego pojazdu co pozwoli na jego bezproblemowy montaż)
Motul 8100 ECO-NERGY 5W30 1L
Oszczędzający paliwo olej silnikowy specjalnie zaprojektowany do nowoczesnych silników, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem lub silników benzynowych, przystosowanych do olejów o niskiej lepkości HTHS (Hight Temperature High Shear). Do nowoczesnych silników Diesla z turbodoładowaniem, silników benzynowych za katalizatorami, wymagających olejów oszczędzających paliwo (ACEA A1/B1 lub ACEA A5/B5).

Oleje te mogą być nieodpowiednie do niektórych rodzajów silników. W razie wątpliwości należy skonsultować się z instrukcją obsługi pojazdu.
Motul 8100 X-CLEAN FE 5W30 5L
W 100% syntetyczny olej silnikowy – Mid SAPS ACEA C2 & C3 – specjalnie opracowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa (FE) oraz maksymalnej ochrony silnika. Przeznaczony do najnowszych silników benzynowych i Diesla EURO IV oraz EURO V. Kompatybilny z katalizatorami i filtrami cząstek stałych (DPF). Spełnia także wymagania specyfikacji PSA B71 2290 oraz GM-OPEL dexos2.
Motul 8100 X-CLEAN+ 5W30 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla spełniających normy emisji spalin Euro IV i Euro V wymagających oleju o podwyższonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS i zmniejszonej zawartości siarki, fosforu, i popiołów siarczanowych. Przeznaczony również do pojazdów, dla których zaleca się klasę jakości ACEA A3/B3 lub A3/ B4.
Mann W914/28
Filtr oleju renomowanej niemieckiej firmy Mann.

(zdjęcie produktu jest poglądowe, przy doborze filtra należy kierować się katalogiem do którego link można odnaleźć poniżej)
Motul SPECIFIC 505 01 502 00 505 00 5W40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy dedykowany zwłaszcza do silników o stałych przebiegach pomiędzy wymianami oleju (15 000 km w Europie) napędzanych silnikami TDI lub Turbodiesel zarówno z pompowtryskiwaczami (Volkswagen PD), jak i klasycznymi z pompą wtryskową bez filtrów cząstek stałych (DPF), lub dla silników benzynowych.
Szukaj