Hak holowniczy Steinhof F-146 dla Lancia Phedra 05/2005->2010
Steinhof to wywodzący się z Polski producent haków holowniczych i akcesoriów z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Każdy projekt oferowany przez tą markę cechuje się znakomitym dopracowaniem pod kątem nawet najmniejszych szczegółów. Wszystkie surowce wykorzystane do produkcji haków zostały starannie wyselekcjonowane, by zapewnić maksymalną niezawodność, nawet podczas intensywnej pracy. Produkty Steinhof spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Wszystkie haki zaprojektowane przez Steinhof, przed wypuszczeniem na rynek są gruntownie badane pod kątem jakości i bezpieczeństwa. Testy takie jak 'Test zmęczeniowy' jednoznacznie potwierdzają bardzo wysoką wytrzymałość i trwałość tych produktów niezależnie od warunków. Badanie polegało na sprawdzeniu parametrów haka po narażeniu go na działanie określonych sił w dwumilionowym cyklu pracy.
Zamawiając hak Steinhof F-146 otrzymasz wszystkie wymagane elementy mocujące, które będą potrzebne do zainstalowania tego haka samochodowego w Lancia Phedra 05/2005->2010. Pamiętaj jednak, że zestaw montażowy haka nie obejmuje wiązki elektrycznej. Tą należy zamówić oddzielnie. Dopiero po zainstalowaniu haka i wiązki możliwe jest dokonanie przeglądu rejestracyjnego i korzystanie z zestawu. Wówczas możesz wykorzystać hak do ciągnięcia przyczep, a także przewożenia dodatkowego ładunku za pojazdem, np. na platformie rowerowej czy w kufrze na hak.
Steinhof F-146 to zestaw należący do grupy H. Oznacza to, że wyposażony jest w mechanizm automatycznego wypinania działający poziomo. Dzięki temu, jego obsługa jest niezwykla prosta i sprawdzi się znakomicie dla kierowców, którzy regularnie potrzebują zdejmować i zakładać ponownie hak na pojeździe. System automatycznego wypinania gwarantuje niezwykle wygodną, prostą i szybką obsługę, pozwalając na montaż haka zaledwie w kilka sekund. Zwracamy uwagę, że przepisy obowiązujące w niektórych krajach (np. Niemcy, Austria) zabraniają jazdy z kulą haka zamocowaną do pojazdu, jeśli ma ona możliwość demontażu (automatycznego lub odkręcenia), kiedy nie jest używana (tzn. nie jest podłączona przyczepa lub bagażnik). Dlatego też łatwość obsługi mechanizmu automatycznego wypinania docenią kierowcy podróżujący często za granicę.