Kompletny bagażnik oparty w całości o nowy system EVO. Dzięki zastosowaniu nowych stóp i nowej linii kitów z zatrzaskowym system instalacji montaż bagażnika EVO za krawędź dachu jest teraz jeszcze szybszy i łatwiejszy. Jest także bezpieczniejszy dzięki zastosowaniu klucza dynamometrycznego, który kliknięciem upewnia Cię, że użyto właściwej siły do dokręcenia stóp do dachu. W nowych belkach ułatwiono instalację akcesoriów w rowku T - teraz usuwanie uszczelki nie jest już konieczne. Dodatkowo poprawiona została aerodynamika dzięki ulepszeniu technologii WindDiffuser oraz TrailEdge. Belki EVO wraz ze stopami EVO Clamp 7105 o nowym kształcie świetnie łączą się z linią nowoczesnych pojazdów. Prezentowany zestaw to kompletny bagażnik bazowy w skład którego wchodzą stopy, belki oraz zestaw dopasowujący. Do jego montażu nie są konieczne dodatkowe elementy czy narzędzia.

Bagażnik dachowy Thule Evo Clamp z belkami Thule Evo Black Dacia_Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach
Bagażniki firmy Thule zawsze słynęły z doskonałego dopasowania i łatwego montażu. Jednak jak się okazuje montaż ten może być jeszcze łatwiejszy i bardziej intuicyjny czego dowodzi zatrzaskowy system instalacji wprowadzony w bagażniku Thule Evo Clamp.
Kształt nowych stóp został zmieniony, aby poprawić aerodynamikę i uatrakcyjnić ich wygląd. Dodatkową, istotną zmianą w funkcjonalności w porównaniu do stóp 754 jest
dołączenie do zestawu klucza z ogranicznikiem siły mocowania. Dzięki zastosowaniu tego narzędzia masz pewność, że bagażnik będzie właściwie dokręcony i gwint przy montażu nie zostanie uszkodzony poprzez zbyt mocne skręcenie. Podczas dokręcania kluczyk w pewnym momencie wyda dźwięk kliknięcia, który potwierdzi, że osiągnięto właściwą siłę docisku.
Dla bezpieczeństwa przewożonego ładunku stopy wyposażone są w zamki antykradzieżowe. Jeśli powiadasz więcej produktów Thule możesz zainstalować w nich zamki obsługiwane jednym kluczykiem. Sprawdź ofertę na
Thule OneKey System.
Jeśli chodzi o belki to
nowa linia WingBar Evo przejęła aerodynamiczny profil od poprzedniej wersji więc w przekroju przypomina skrzydło samolotu, dzięki temu bagażnik jest cichy i efektownie prezentuje się na samochodzie. Hałas jest czynnikiem, który nierozłącznie towarzyszy przewożeniu czegokolwiek na dachu pojazdu, dlatego producenci starają się go minimalizować. W Thule WingBar Evo niższy hałas osiągnięto dzięki poprawieniu technologii
WindDiffuser oraz
TrailEdge. Aby zmniejszyć poziom hałasu należy zoptymalizować przepływ powietrza w okół belki. Te technologie odpowiadają za właściwe kierowanie powietrza i separują jego główną strugę od belki, dzięki temu minimalizowany jest poziom hałasu generowany przez opływające bagażnik powietrze.
Jednak najważniejszą zaletą belek Thule WingBar Evo jest to, że użytkownik nie musi już usuwać uszczelki rowka T podczas instalacji akcesoriów na bagażniku bazowym. . Wystarczy wsunąć adaptery do belek a gumowa uszczelka rozchyli się na tyle, aby adapter móc umieścić we właściwym miejscu - bez straty dla aerodynamiki. To niezwykle praktyczne rozwiązanie, które pozwala na znaczną oszczędność czasu podczas montażu uchwytów i boksów. Dzięki temu bagażniki Thule odrabiają pod względem łatwości instalacji dodatków dystans do największego konkurenta, tj. firmy Yakima, która podobne rozwiązanie wprowadziła już kilka lat temu.

Jak sama nazwa wskazuje, bagażnik Evo to ewolucja modelu a nie rewolucja, więc
w nowej wersji produktu zastosowano inne sprawdzone rozwiązania. Przesuwna miara
SmartSlide służy do łatwego odmierzenia położenia bagażnika tak, aby belki były ustawione symetrycznie względem środka auta a ponadto wypełnia ona wycięcie w dolnej części belki, które służy do regulacji tak, aby nie generowało ono dodatkowego hałasu. Dostęp do rowka T jest niezwykle prosty dzięki otwieranym zaślepkom belek
SwingBlade. Sama belka jest bardzo wytrzymała dzięki odpowiedniej strukturze wewnątrz, która ją wzmacnia.
Czarną barwę belek osiągnięto dzięki procesowi anodyzowania, dzięki temu belka jest czarna nie tylko na powierzchni, ale również w głębi materiału - dzięki temu zarysowania powstające podczas eksploatacji nie odróżniają się barwą od całości.

Dane techniczne Dacia_Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach
Ładowność (kg): 75 kg (maksymalna ładowność może być ograniczona przez nośność dachu - sprawdź instrukcję pojazdu)
Wysokość stopy (cm): 9.4 cm
Długość belki (cm): 127 cm
Zabezpieczenie zamkiem: Tak
Kompatybilność z One Key System: Tak
Rowek T: tak
Atest TÜV: Tak
Spełnia normę City Crash: Tak
Instrukcja obsługi stóp Thule Evo Clamp 7105Instrukcja obsługi kitu Thule 5412.Instrukcja obsługi belek WingBar Evo
Prezentacja wideo możliwości belek Thule WingBar Evo Dacia_Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach
Prezentacja wideo sposobu montażu stóp Thule 7105 Dacia_Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach

Zalety produktu Dacia_Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach



Bagażnik dachowy bazowy THULE do Dacia Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach
Prezentowany produkt to kompletny bagażnik dachowy. Stanowi on podstawę do instalacji boksów dachowych oraz uchwytów na sprzęt sportowy. W zestawie otrzymasz 2 belki + 4 stopy + zestaw montażowy.
Stopy bagażnika do Dacia Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach
Podstawą systemu są stopy Evo Clamp 7105. Nośność zestawu wynosi maksymalnie 75 kg - jednak uwaga: może się okazać, że dach posiada mniejszą nośność niż bagażnik - zweryfikuj to przed rozpoczęciem użytkowania. Czy stopy są zabezpieczone zamkiem? Tak. Wykonane są one z materiału Stal i tworzywo i mają kolor Czarny.
Belki, poprzeczki do Dacia Logan III (LJI) 2020-> 4 drzwi sedan normalny dach
W zestawie znajdują się belki dachowe THULE WingBar Evo. Kolor belek to Czarny. Skrzydło - taki jest przekrój belek w tym modelu bagażnika samochodowego Evo. Aluminium - takiego materiału użyto do ich wykonania. Jedna z nich ma długość 127 cm, natomiast druga 127 cm.