Hybrydowy płyn chłodzący do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych pracujących przy dużych obciążeniach, autobusów i pojazdów pozadrogowych. Valvoline ZEREX G48® RTU to płyn chłodzący wysokiej jakości ze składnikiem GLYSANTIN® przeznaczony do samochodów osobowych, lekkich samochodów ciężarowych i zastosowań z dużymi obciążeniami. Formuła tego produktu opiera się na glikolu etylenowym i przeznaczona jest dla wszystkich typów silników. Jest to płyn chłodzący o niskiej zawartości krzemianów i niskim pH, niezawierający fosforanów chroniący wszystkie metale systemu m.in. aluminium przed korozją.
Producent: Valvoline
Hybrydowy płyn chłodzący do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych pracujących przy dużych obciążeniach, autobusów i pojazdów pozadrogowych. Valvoline ZEREX G48® RTU to płyn chłodzący wysokiej jakości ze składnikiem GLYSANTIN® przeznaczony do samochodów osobowych, lekkich samochodów ciężarowych i zastosowań z dużymi obciążeniami. Formuła tego produktu opiera się na glikolu etylenowym i przeznaczona jest dla wszystkich typów silników. Jest to płyn chłodzący o niskiej zawartości krzemianów i niskim pH, niezawierający fosforanów chroniący wszystkie metale systemu m.in. aluminium przed korozją.
Płyn chłodzący Si-OAT do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych pracujących przy dużych obciążeniach, autobusów i pojazdów pozadrogowych. Valvoline ZEREX G40® RTU to płyn chłodzący wysokiej jakości ze składnikiem GLYSANTIN®. Hybrydowy preparat karboksylowy powoduje wydłużoną żywotność. Najnowszej technologia oparta na kwasach organicznych na bazie glikolu etylenowego przeznaczona do ochrony wszystkich metali układów chłodzących w tym aluminium.
Płyn chłodzący Si-OAT do samochodów osobowych, samochodów ciężarowych pracujących przy dużych obciążeniach, autobusów i pojazdów pozadrogowych. Valvoline ZEREX G40® RTU to płyn chłodzący wysokiej jakości ze składnikiem GLYSANTIN®. Hybrydowy preparat karboksylowy powoduje wydłużoną żywotność. Najnowszej technologia oparta na kwasach organicznych na bazie glikolu etylenowego przeznaczona do ochrony wszystkich metali układów chłodzących w tym aluminium.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę Valvoline ZEREX G40® to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów (wżery wkładek), chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Wysokiej klasy formuła zapewniająca najwyższej jakości ochronę Valvoline ZEREX G40® to zatwierdzony przez producentów OEM wysokiej jakości płyn chłodzący zapewniający doskonałą ochronę najważniejszych części silnika m.in. kanałów chłodniczych w bloku silnika, głowic cylindrów (wżery wkładek), chłodnicy i pompy wody przed korozją, przegrzaniem i zamarzaniem. Zawiera wysokiej jakości środek przeciwpieniący i nie wywiera szkodliwego wpływu na uszczelki, węże, elementy plastykowe i oryginalny lakier pojazdu.
Najnowszy przełom w technologii smarowania łańcuchów, zapewniający długotrwałą ochronę przed zużyciem, doskonale przylegający. Syntetyczne komponenty tworzą długotrwałą powłokę smarującą i ochronną na zębach koła łańcuchowego, aby zapewnić maksymalną trwałość łańcucha oraz zębów. Dostosowany do łańcuchów typu O-ring lub X-ring.
Wysokiej jakości preparat smarny w sprayu, do smarowania części mechanicznych z metalu lub plastiku.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, sprawdzony w wyścigach – zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z turbodoładowaniem w samochodach osobowych oraz rajdowych i wyścigowych.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Formuła oleju silnikowego VR1 Racing SAE 5W-50 została opracowana w celu zapewnienia najwyższej wydajności silników benzynowych z turbodoładowaniem lub bez, w samochodach osobowych i wyścigowych. Specjalne dodatki zwiększają odporność na skrajne warunki robocze występujące podczas rajdów i wyścigów.
Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z oraz bez turbodoładowania w samochodach osobowych oraz samochodach rajdowych.
Półsyntetyczny olej silnikowy do samochodów osobowych — zapewnia najwyższą wydajność silników benzynowych z oraz bez turbodoładowania w samochodach osobowych oraz samochodach rajdowych.
Wysokiej jakości, przezroczysty uniwersalny środek smarny i konserwujący.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności. Zapewnia najwyższą ochronę, z możliwością wydłużenia okresu pomiędzy wymianami oleju, dostosowaną do najnowszych silników Volkswagena z technologią filtra cząstek stałych.
Specjalnie opracowany do samochodów osobowych i furgonów wyposażonych w układy oczyszczania spalin, takie jak EGR, TWC czy DPF. Przeznaczony w szczególności do pojazdów Renault z silnikami Euro V i wydłużonymi interwałami serwisowymi.
Specjalnie opracowany do samochodów osobowych i furgonów wyposażonych w układy oczyszczania spalin, takie jak EGR, TWC czy DPF. Przeznaczony w szczególności do pojazdów Renault z silnikami Euro V i wydłużonymi interwałami serwisowymi.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego.
Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy ACEA C2 0W-30, szczególnie BMW.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe oraz zaawansowany technologicznie pakiet dodatków uszlachetniających. Zwalcza trzy główne przyczyny obciążeń silnika — ciepło, osady i zużycie.
W pełni syntetyczny olej do wszystkich zastosowań do których zaleca się SAE 0W-30 za względu na większą oszczędność paliwa. Specjalnie zalecany przez Volvo.
W pełni syntetyczny olej do wszystkich zastosowań do których zaleca się SAE 0W-30 za względu na większą oszczędność paliwa. Specjalnie zalecany przez Volvo.
W pełni syntetyczny olej do wszystkich zastosowań do których zaleca się SAE 0W-30 za względu na większą oszczędność paliwa. Specjalnie zalecany przez Volvo.
Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy 0W-20. Polecony przez Volvo z napędem VEA Drive-E. Odpowiedni do innych samochodów osobowych,do których zalecany jest olej SAE 0W-20, spełniający wymogi normy ACEA A1/B1. Na przykład do niektórych modeli Honda, Subaru i Suzuki.
Opracowany do stosowania praktycznie we wszystkich samochodach osobowych, lekkich samochodach ciężarowych i furgonetkach z silnikami na benzynę, olej napędowy i gaz płynny, do których zalecany jest olej klasy 0W-20. Polecony przez Volvo z napędem VEA Drive-E. Odpowiedni do innych samochodów osobowych,do których zalecany jest olej SAE 0W-20, spełniający wymogi normy ACEA A1/B1. Na przykład do niektórych modeli Honda, Subaru i Suzuki.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
Do zastosowania w samochodach, gdzie zaleca się stosowanie technologii „low-SAPS” według ACEA C2. Zapobiega odkładaniu się osadu w filtrach cząstek stałych silników wysokoprężnych i ogranicza emisję spalin.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium przeznaczony specjalnie do użytku jako olej zgodny z katalizatorami nowoczesnych lekkich samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtry cząstek stałych (DPF) oraz benzynowymi z katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium przeznaczony specjalnie do użytku jako olej zgodny z katalizatorami nowoczesnych lekkich samochodów ciężarowych z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w filtry cząstek stałych (DPF) oraz benzynowymi z katalizatorami trójdrożnymi (TWC).
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.
Opracowany pod kątem silników wysokoprężnych Euro 5, wykorzystujących technologię DPF (filtr cząstek stałych) i/lub TWC (katalizator trójdrożny). Odpowiedni także do silników na benzynę i gaz płynny. Specjalnie opracowany do stosowania w silnikach Ford Duratorq TDCI Euro 5.
W pełni syntetyczny płyn do przekładni automatycznych najwyższej jakości, zalecany przez Valvoline do przekładni automatycznych firmy Chrysler i innych.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium do samochodów osobowych — zapewnia doskonałe osiągi i bardzo długie okresy pomiędzy wymianami oleju.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium, zawierający najwyższej jakości syntetyczne oleje bazowe, wzbogacony najnowocześniejszym pakietem dodatków uszlachetniających. Zapewnia doskonałą ochronę podczas rozruchu, nawet w ekstremalnych warunkach.
Silicone Spray to lekki środek smarny, który zabezpiecza przed wilgocią i chroni, nie pozostawiając lepkiej warstwy. Silicone Spray to efektywny aerozol o wysokich właściwościach antykorozyjnych. Produkt zapewnia smarowanie i ochronę przedmiotów użytku domowego przed rdzą i korozją i zapobiega ich zatarciom.
Wysokiej jakości środek smarny przeznaczony do części mechanicznych wykonanych z metalu i plastiku.
Wysokiej jakości aerozolowy środek czyszczący do hamulców o wysokich właściwościach rozpuszczających. Zwiększona ilość propelentu w porównaniu ze zwykłymi aerozolami powoduje, że produkt wyróżnia się silniejszym strumieniem sprayu.
Wysokowydajny dodatek uszlachetniający do wszystkich silników benzynowych. Zabezpiecza niezawodną i oszczędną eksploatację. Skutecznie oczyszcza wszystkie podzespoły układu paliwowego mające styczność z paliwem, np. przewody paliwowe, wtryskiwacze, cylindry, komory spalania i świece zapłonowe. Zapobiega odkładaniu się szkodliwych osadów wewnątrz silnika. Specjalne inhibitory korozji zapobiegają korozji wewnątrz układu paliwowego. Czysty układ paliwowy skutkuje optymalnymi osiągami silnika oraz zużyciem paliwa.
Wysokowydajny dodatek do bezpośredniego czyszczenia do wszystkich silników benzynowych. Przywraca optymalne osiągi silnika poprzez oczyszczenie całego układu wtrysku paliwa. Błyskawicznie zmniejsza osady, obniża emisję spalin, rozwiązuje problemy zmniejszonych osiągów oraz zmniejsza wysokie zużycie paliwa. Preparat usuwa szkodliwe osady i żywice, aby przywrócić osiągi silnika i zwiększyć oszczędność paliwa. Oczyszcza sondę lambda i wspomaga utrzymywanie sprawności katalizatorów spalin.