Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Producent: Motul
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, fosforu i popiołów siarczanowych o obniżonej lepkości wysokotemperaturowej HTHS w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Opracowany zgodnie z najnowszymi wymogami technicznymi norm emisji spalin Euro IV i Euro V dla silników z trójfunkcyjnymi katalizatorami oraz filtrami cząstek stałych (DPF, FAP).
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
W pełni syntetyczny płyn hamulcowy na bazie poliglikolu. Przeznaczony do wszystkich typów układów hamulcowych w samochodach rajdowych i wyścigowych (tarcze hamulcowe stalowe, ceramiczne, węglowe). Temperatura wrzenia suchego: 325°C
Olej Technosynthese® do bezstopniowych, automatycznych skrzyń biegów typu CVT - o ciągle zmiennym przełożeniu. Odpwiedni do większości pojazdów wyposażonych w skrzynie typu CVT zarówno z paskami jak i łańcuchami napędowymi.
Mineralny olej specjalny z dodatkiem uszlachetniaczy Stick-Slip do tylnych mostów z blokadą mechanizmu różnicowego. Doskonała stabilność warstwy smarnej zmniejszająca tarcie i zużycie nawet w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
Częściowo syntetyczny olej z dodatkiem MoS2, zabezpieczającym przed zużyciem i wysokim obciążeniami termicznymi. Zalecany szczególnie do przekładni hpoidalnych, mostów tylnych bez blokady mechanizmu różnicowego, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli szosowych pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach. Zankomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie. Doskonale smaruje i utrzymuje elementy układu ssącego i wydechowego w czystości. Zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych i elementów układu wydechowego. Przeznaczony wyłącznie do sporządzania mieszanki paliwo-olej!
VW, AUDI, SEAT, SKODA - W pełni syntetyczny, estrowy, olej silnikowy specjalnie opracowany do najnowszej generacji silników VW, AUDI, SEAT, SKODA, przystosowanych do długich przebiegów między wymianami oleju. Przeznaczony do silników z lub bez turbodoładowania, z wtryskiem bezpośrednim lub pompowtryskiwaczami.
W 100% syntetyczny estrowy olej wyczynowy opracowany specjalnie dla zespołów fabrycznych w zawodach Enduro.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Wysoka klasa lepkości kompensuje rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju i umożliwia płynną zmianę biegów. Najczęściej zalecany przez włoskich producentów motocykli. Nadzwyczaj wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS umożliwia uzyskanie najwyższej ochrony przy najwyższych obciążeniach w wysokiej temperaturze. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – opracowany specjalnie do 2 - cylindrowych silników motocykli. Spełnia wymagania Harley-Davidson®. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM i DUCATI, które to marki rekomendują lepkość 15W50 dla niektórych modeli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W pełni syntetyczny olej silnikowy do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla, wymagających stosowania olejów klasy ACEA A5/B5 i lepkości 0W30.
W 100% syntetyczny olej Double-Ester-Technology. Specjalnie opracowany do wszystkich wyczynowych silników motocykli Off Road pracujących przy wysokim obciążeniu mechanicznym i wysokich obrotach. Znakomite własności smarne zmniejszają tarcie i zużycie. Doskonale smaruje i utrzymuje elementy układu ssącego i wydechowego w czystości. Zapobiega zapiekaniu się pierścieni tłokowych i elementów układu wydechowego. Przeznaczony wyłącznie do sporządzania mieszanki paliwo-olej!
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika i łatwy start silnika. Najlepszy kompromis pomiędzy uzyskaniem maksymalnej mocy silnika a jego trwałością dzięki wysokiej lepkości wysokotemperaturowej HTHS. Przewyższa wymaganie JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Olej koloru niebieskiego specjalnie opracowany do obsługi piankowych filtrów powietrza off roadowych motocykli i quadów. Umożliwia utrzymanie najwyższej przepustowości filtrów. Skutecznie usuwa kurz, błoto oraz piasek w celu przedłużenia trwałości silnika. Zapobiega wnikaniu wody poprzez filtr.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Niska klasa lepkości umożliwia uzyskanie maksymalnej mocy silnika. W 100% odporny na ścinanie - 0% straty lepkosci - stabilne ciśnienie oleju i znakomita ochrona przekładni. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych bez układów limited slip pracujących w najcięzszych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
W 100% syntetyczny, paliwooszczędny olej silnikowy o najwyższych parametrach, specjalnie opracowany do najnowszych pojazdów EURO 6 grupy VAG (Volkswagen, Audi, Skoda oraz Seat), wymagających oleju dopuszczonego zgodnie z wymaganiami VW 508 00 - 509 00. Zalecany do silników benzynowych i Diesla samochodów wyposażonych w układy katalityczne (CAT) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Przeznaczony do wszystkich rodzajów paliw: benzyn silnikowych, oleju napędowego oraz biopaliw.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
Zalety: 4% więcej paliwo-oszczędności w porównaniu z olejami spełniającymi starszą normę VW 504 00 - 507 00 o lepkości 5W30.
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych.
Najwyższej jakości płyn hydrauliczny specjalnie opracowany do amortyzatorów teleskopowych używanych w najcięższych warunkach wyścigowych i rajdowych. Wskaźnik lepkości 400.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności BMW, KTM oraz MV AGUSTA którzy wymagają lepkości SAE 5W40. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej przeznaczony do silników 4 suwowych. Zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony silnika i skrzyni biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 dla optymalnego działania mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Gotowy do zastosowania płyn chłodniczy na bazie glikolu monoetylenowego. Opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników benzynowych i silników Diesla. Do - 37° C.
W 100% syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów o niskiej lepkości. Dedykowany do wszystkich tylnonapędowych i czteronapędowych samochodów osobowych, SUVów i lekkich pojazdów dostawczych Mercedes Benz wymagających oleju MB 236.14. Obowiązkowy w pojazdach Mercedes wyposażonych w 7 biegowe skrzynie (NAG2) oraz modele AMG, gdzie wymagana jest specyfikacja MB 236.14.
300V 10W40 4T FL W 100% syntetyczny motocyklowy olej Double Ester-Technology. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Wysoka lepkość wysokotemperaturowa HTHS zapewnia ochronę silnika w ciężkich warunkach pracy. Przewyższa wymagania JASO MA - w pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny olej przekładniowy do wszystkich przekładni mechanicznych samochodów wyczynowych i cywilnych o wysokich osiągach. Przeznaczony do synchronizowanych i niesynchronizowanychskrzyń biegów, przekładni głównych, dyferencjałów, przekładni rozdzielczych i redukcyjnych oraz dyferencjałów hipoidalnych wyposażonych w układy limited slip pracujących w najcięższych obciążeniach i zróżnicowanych prędkościach obrotowych. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w najwyższych obciążeniach. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Lepkość SAE 90 w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej w technologii Ester Core®. Stworzony przy współpracy z zespołami startującymi w wyścigach samochodowych. Olej zapewnia najlepsze osiągi i najwyższy poziom ochrony silnika.
Koncentrat płynu chłodniczego na bazie glikolu monoetylenowego (bezkrzemianowy). Opracowany dla nowoczesnych silników benzynowych i Diesla o lekkiej konstrukcji aluminiowej. Do rozcieńczania wodą destylowaną lub demineralizowaną.
W 100% syntetyczny olej Ester-Technology do skrzyń biegów, przekładni rozdzielczych i mechanizmów różnicowych o ograniczonym poślizgu lub klasycznych w samochodach rajdowych i wyścigowych pracujących w najcięższych warunkach. 100% odporność na ścinanie (utratę lepkości), odporność warstwy smarnej w nawyższych obciążeniech. Doskonałe własności smarne zmniejszają do minimum tarcie i zużycie. Wysoka lepkość (klasa lepkośći SAE 140) w wysokich temperaturach gwarantuje utrzymanie odporności filmu olejowego w najwyższych temperaturach a także wyciszenie przekładni. Niska lepkość w ujemnych temperaturach gwarantuje łatwą zmianę biegów.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych wyścigów. Referencje: SUBARU STI, Japan GT. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej Technosynthese® wzbogacony o estrowe bazy olejowe opracowany do 2-suwowych silników motocyklowych. Do sporządzania mieszanki paliwo-olej jak i do systemów mieszalnikowych i automatycznego smarowania. Syntetyczne bazy olejowe zmniejszają zadymienie spalin i powstawanie osadów w silniku i układzie wydechowym.
Olej Technosynthese® – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności HONDA w których wymagana jest lepkośść zmniejszająca zużycie paliwa SAE 10W30. Wysoka odporność na ścinanie. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Olej w technologi Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe, z katalizatorem lub bez. Gwarantuje zwiększenie mocy silnika w porównaniu do innych olejów 0W40. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Zastosowanie:tory, rajdy, wyścigi GT, wyścigi górskie. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: NISMO NISSAN, Japan GT, Coloni Motorsport, Formuła 3. Przewyższa wymagania ACEA i API.
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Olej Technosynthese® specjalnie opracowany do obciążonych silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub wolnossących, wielozaworowych, gaźnikowych lub z wtryskiem paliwa, z katalizatorem lub bez. Odpowiedni do wszystkich rodzajów paliwa: benzyna ołowiowa, benzyna bezołowiowa, olej napędowy oraz gaz LPG.
Specjalnie zaprojektowany do współczesnych, mocnych samochodów, z silnikami o dużej pojemności, benzynowych, turbodiesli z bezpośrednim wtryskiem i katalizatorem. Aprobaty wielu producentów pojazdów czynią z niego produkt uniwersalny, polecany szczególnie do samochodów w okresie gwarancji. Odpowiedni do paliwa z ołowiem lub bezołowiowego, paliwa dieslowskiego i LPG.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciwzużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkośi odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju sinikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo powietrznym.
Olej częściowo syntetyczny wzbogacony o hydrokrakingowane bazy olejowe w celu podniesienia ochrony silnika i przedłużenia trwałości skrzyni biegów.
Olej w technologii Ester Core® do doładowanych lub wolnossących 4-suwowych silników benzynowych i wysokoprężnych, wyposażonych w układy wtryskowe lub zasilanie gaźnikowe. Z katalizatorem lub bez. Przeznaczony do profesjonalnych rajdów i wyścigów. Referencje: SUBARU WRT, WRC, Formuła Renault. Przewyższa wymagania ACEA i API