Bosch S4 EFB: do 2 razy większa odporność na pracę cykliczną. Zwiększenie wymogów bezpieczeństwa oraz coraz bardziej restrykcyjne normy emisji spalin prowadzą do stosowania zaawansowanych systemów w samochodach. Jednym z systemów ograniczających emisję spalin jest coraz powszechniejszy w samochodach System Start/Stop. System ten wymaga specjalnego alternatora oraz akumulatora odpornego na wielokrotność cykli rozładowania w głębokim stopniu. Akumulator serii S4 EFB doskonale się do tego nada.
DOBÓR AKUMULATORA:Aby dobrać odpowiedni akumulator dla potrzeb Państwa pojazdu sugerujemy zapoznanie się z katalogiem Bosch:
kliknij tutaj.
O PRODUKCIE:Akumulator w samochodzie wyposażonym w System Start/Stop ma za zadanie wielokrotnie umożliwić rozruch silnika po krótszym lub dłuższym postoju samochodu będąc jednocześnie obciążonym licznymi odbiornikami energii elektrycznej, które pracują mimo wyłączonego podczas postoju samochodu silnika. Akumulator pracujący w samochodzie z Systemem Start/Stop musi więc oprócz standardowych funkcji zwykłego akumulatora wykonanego w tradycyjnej technologii sprostać również dodatkowym zadaniom, tj. dużo częstszy rozruch, większa liczba cykli rozładowania, obciążenie odbiornikami energii w momencie wyłączenia silnika.
Do takich zastosowań, stworzony został akumulator Bosch w technologii EFB (Enhanced Flooded Battery) ze specjalną powłoką z poliestru na płycie dodatniej akumulatora, pomagającą utrzymać masę czynną akumulatora w płycie.ATUTY AKUMULATORA BOSCH S4EFB:- technologia pośrednia zajmująca miejsce między zwykłymi akumulatorami rozruchowymi a akumulatorami AGM (AGM stosowane w autach z systemem rekuperacji / odzyskiwania energii)
- ponad dwukrotnie większa liczba cykli w porównaniu do zwykłych akumulatorów rozruchowych
- wysoka odporność na większy prąd ładowania w porównaniu z tradycyjnymi akumulatorami
- większa gęstość materiału aktywnego i dodatków funkcjonalnych w porównaniu do zwykłych akumulatorów rozruchowych
- wydłużony czas użytkowania.
PowerFame to TECHNOLOGIA PRODUKCJI KRATKI OŁOWIOWEJ METODĄ SZTANCOWANIA. Akumulatory wytworzone z wykorzystaniem kratki wyprodukowanej w tej technologii to milowy krok w poprawie wszystkich jego wyników.
Co daje technologia PowerFrame?
Dzięki zastosowaniu PowerFrame akumulatory samochodowe mogą pracować dłużej, zapewniając większą moc rozruchową i optymalne natężenie przepływu prądu. Są nie tylko całkowicie bezobsługowe, ale posiadają również wyższe parametry elektryczne, odporność na ekstremalne temperatury oraz częste cykle ładowania i rozładowania. Zoptymalizowana konstrukcja płyty w miejscach największego skupienia przepływu ładunku elektrycznego powoduje, że akumulator niezależnie od warunków atmosferycznych czy to podczas mrozów czy upału, jest w stanie nie tylko zgromadzić w sobie odpowiednią ilość energii, ale także przekazać ją szybko do odbiorników energii elektrycznej w pojeździe, które jej potrzebują do prawidłowego i niezawodnego funkcjonowania.
DANE TECHNICZNE:Typ pojazdu: osobowe
Napięcie (V): 12
Pojemność (Ah): 65 Ah
Prąd rozruchowy EN: 650 A
Mocowanie: B13
Polaryzacja: P+
Bieguny: 1
Rozmiar: 278 x 175 x 175 (dłg. / szer. / wys.) mm